\ کنترل بیشتر و آسان تر فایروال ویندوز - Windows Firewall Control 4.0.2.0

ابزار منو ثابت

اسلایدر

سیبــــــیل
.:: با مـــا بـــــــروز بـــاشید ::.
پی کو باکس استاد ریاضی عمومی 2

کنترل بیشتر و آسان تر فایروال ویندوز - Windows Firewall Control 4.0.2.0

  • دانلود با لینک مستقیم

 

Windows Firewall Control - برنامه ای کوچک اما با کاربرد بالا جهت گسترش عملکرد فایروال ویندوز و دسترسی سریع تر به گزینه های پر مصرف فایروال ویندوز می باشد. این نرم افزار در داخل ویندوز اجرا می شود و اجازه می دهد تا کاربر را به کنترل بهتر فایروال توانا سازد. این بهترین ابزار جهت مدیریت ساده و بی دردسر فایروال ویندوز در ویندوز ۸ ، ویندوز ۷ ، ویندوز ویستا و ویندوز سرور ۲۰۰۸ می باشد. این نرم افزار ۴ بخش اساسی را در اختیار کاربر قرار میدهد.

High Filtering یا کنترل شدید که تمامی اتصالات خروجی و ورودی را مسدود می نماید. این تنظیم تمامی اتصالات را خواهد بست و عملاً سیستم هیچ اتصالی را پذیرا نخواهد بود. Medium Filtering یا کنترل متوسط که فقط اجازه دسترسی نرم افزارها و اتصالاتی را میدهد که داخلی باشد. بنابراین کاربر میتواند با استفاده از این بخش نرم افزارهایی که نمیخواهد به اینترنت متصل شود را بلاک می نماید.


Low Filtering یا کنترل کم که همانند کنترل متوسط می باشد با دسترسی بیشتر به اتصالات داخلی و خارجی. No Filtering که اتصالات داخلی و خارجی تماماً تحت کنترل می باشد.

پی کو باکس اصلاح مردان میکروتاچ مکس

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : َGenTleman
  • تاریخ: برچسب:,
  • عیب یابی و رفع مشکلات اتصال به اینترنت - Complete Internet Repair 2.0.0.1468 Final

    • دانلود با لینک مستقیم

     

    Complete Internet Repair - بعضی اوقات پیش می اید که همه چی درست است ، چراغ های مودم کامل کار میکنند ، کابل شبکه متصل است ولی هیچ ارتباط اینترنتی نداریم و قادر به باز کردن هیچ سایتی نیستیم اینجاست که نرم افزار Complete Internet Repair به کم شما می اید این نرم افزار قابل حمل و کم حجم تمام تنظیمات شبکه اینترنت شما را مثل روز اول میکند و خطاهایی که باعث بوجود امدن مشکلات در عدم اتصال شما به اینترنت را دارند کاملا رفع می کند. همچنین با این نرم افزار شما قادر به رفع مشکلات مربوط به DNS نیز خواهید بود.
     

    دانلود عیب یابی و رفع مشکلات اتصال به اینترنت - Complete Internet Repair 2.0.0.1468 Final با لينک مستقيم

    پی کو باکس اصلاح مردان میکروتاچ مکس

  • نوشته : َGenTleman
  • تاریخ: برچسب:,
  • دانلود آنتی ویروس نود ۳۲ ESET NOD32 AntiVirus 6.0.316.0 نسخه ۳۲و۶۴بیت

    • دانلود با لینک مستقیم

     

    امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله : پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست ؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی

    پی کو باکس اصلاح مردان میکروتاچ مکس

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : َGenTleman
  • تاریخ: برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    mustache

    َGenTleman

    mustache

    http://mustache.loxblog.com&l